24 Farklı Workshop Modülü
Yaratıcı, Eğlenceli ve Yüksek Etkileşimli Atölye İçerikleri – İhtiyaca Yönelik Özel Atölye Çalışmaları
Yönetim ve Liderlik
Çalışanların mutluluğunu ancak herkes kendini yönetimden sorumlu hissettiğinde ve yöneticiler insanları değil sistemi yönetmeyi öğrendiğinde artırabiliriz.
Prensipler
Prensipler nadiren değişir, ancak uygulamalar her zaman bağlama bağlıdır: Yönetim 3.0’ın beş ana prensibi
Kompleksite Düşüncesi
Kompleks bir sistemi kontrol edemezsiniz, ancak onu yönlendirmek için birçok seçeneğiniz vardır.
Motivasyon ve Bağlılık
İnsanlar bir kuruluşun en önemli parçalarıdır ve yöneticiler insanları aktif, yaratıcı ve motive tutmak için ellerinden geleni yapmalıdır.
Delegasyon ve Güçlendirme
Ekipler kendi kendilerini organize edebilirler ve bu da yönetimden güçlendirme, yetkilendirme ve güven gerektirir.
Değerler ve Kültür
Kendi kendine örgütlenme her şeye yol açabilir ve bu nedenle insanları ve paylaşılan kaynakları korumak ve insanlara net bir amaç ve tanımlanmış hedefler vermek gerekir.
Öğrenme ve Yetkinlikler
Takım üyeleri yeterince yetkin değilse takımlar hedeflerine ulaşamaz ve yöneticiler bu nedenle yetkinliğin geliştirilmesine katkıda bulunmalıdır.
Kurumsal Yapının Ölçeklendirilmesi
Birçok takım karmaşık bir organizasyon bağlamında faaliyet gösterir ve bu nedenle iletişimi geliştiren yapıları dikkate almak önemlidir.
Değişim Yönetimi
Adaptif bir organizasyon sadece değişimlere yanıt verirken, dönüşümsel bir organizasyon değişimlerle büyür: Değişim girişimlerini nasıl destekleyebilirsiniz?
Bireyler ve Etkileşimleri
Bir işletmeyi yönetecekseniz, takımınızı oluşturmak için bir araya gelen farklı kişilikleri, ilgi alanlarını ve bireysel ihtiyaçları anlamanız gerekir.
Çalışan Mutluluğu
Bireylere odaklanarak mutluluğu nasıl geliştireceğinizi ve etkileşimlere odaklanarak bağlılığı nasıl geliştireceğinizi öğrenin.
Ödüller ve Teşvikler
İçsel ve dışsal motivasyon arasındaki farkı anlamak. İnsanların iş ve rollerinin amaç, ustalık ve özgürlükle nasıl ilişkilendirileceği.
Anlam ve Amaç
Amaç tüm işletmeler için önemlidir. Bu amaç büyüme, genişleme veya banka hesap özetlerinden daha öteye gitmelidir.
Daha İyi Geri Bildirim
Uygulanabilir geri bildirim vermenin önemi.
Metrikler ve OKR’ler
Neden metriklerimiz var, gerçekten neyi ve nasıl ölçmek istiyoruz.
Daha İyi Toplantılar
Daha iyi iş toplantıları nasıl düzenlenir. Harika toplantılar için sekiz temel ipucu içerir.
Duygusal Zeka
Kendi duygularını anlamak daha etkili ve başarılı yöneticiler ve liderler yaratır.
Harika İnsanları İşe Alın
Etkili bir işe alım süreci yürüterek takımınızı başarılı bir şekilde büyütün ve daha fazla çalışan bağlılığı elde edin.
Agile Ürün Geliştirme
Her şey daha hızlı değişiyor, dünya her geçen gün daha karmaşık ve karmaşık hale geliyor. Çevik bir zihniyet kullanmak bu yeni dünya ile başa çıkmanın bir yolu olabilir.
Yaratıcılık ve İnovasyon
Yaratıcı çalışanlar, bilgi çalışanlarının yerini almaktadır ve yöneticiler yaratıcılığı beslemeyi öğrenmelidir.
Başarı ve Başarısızlık
İnsanlar, takımlar ve kuruluşlar, başarısızlığı mümkün olduğunca uzun süre öteleyerek sürekli gelişmelidir.
Takımlar
Bir takım nasıl gelişebilir, takım üyeleri arasında güven nasıl tesis edilebilir ve takımları başarılı kılan şey nedir?
Uzaktan ve Hibrit İşbirliği
Hibrit bir çalışma ortamında nasıl liderlik edilir ve bu yeni iş dünyasında nasıl daha iyi işbirliği yapılır.
İleri Düzey Değişim Yönetimi
İnsanları değişim konusunda nasıl destekleyebilir ve değişime karşı direncin üstesinden gelmeye nasıl yardımcı olabilirsiniz?