İçeriğe geç
Anasayfa » İleri Seviye Eğitimler

İleri Seviye Eğitimler

Devam niteliğinde ileri seviye workshoplar

Agile Liderliğin ana ilkelerini ve uygulamalarını daha derinlemesine inceleyerek bilgi birikiminizin temelini oluşturun. Agile Leadership Workshop’larımız ile Agile Liderlik becerilerinizi bir üst seviyeye taşıyın. Bu atölyeler, Foundation Workshop tarafından atılan sağlam temeller üzerine inşa edilerek anlayışınızı ve becerilerinizi genişletmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

  • Agile Team Leadership Workshop
  • Agile People Leadership Workshop
  • Agile Change Leadership Workshop
  • Agile Co-Creation Leadership Workshop

Agile Team Leadership Workshop

Management 3.0 zihniyeti ve somut araçlarla kendi kendini organize eden agile takımları yüksek performanslı takımlara dönüştürün.

Yüksek performanslı bir takım oluşturmak için ne gerekir? Management 3.0 Foundation Workshop’un devamı niteliğinde olan Agile Team Leadership Workshop ile şunları yapabileceksiniz:

– Bir lider olarak ekibinize daha iyi hizmet edin
– kendi kendine organize olmak için doğru koşulları oluşturun
– ve hem takım üyeleri hem de bir bütün olarak takım için büyümeyi teşvik edin.

Takımınızla birlikte deneyebileceğiniz çok çeşitli uygulamalı araçlar ve uygulamalarla tanışacaksınız: Takım karar verme sürecini teşvik etmek için Takım Karar Matrisini ve yüksek performanslı takımların önemli bir yapı taşı olan güvene dayalı daha iyi geri bildirim verme ve alma tekniklerini tanıyacaksınız.

Ayrıca, işte mutluluğu istisna değil norm haline getirmek için ve takımınızda daha fazla eğlence yaratmak için bir plan geliştireceksiniz.

Agile People Leadership Workshop

Liderlikte insanları değil sistemi yönetmek her zamankinden daha önemlidir.
En iyi stratejileri ve uygulamaları bir araya getirerek kurumunuzu dönüştürün.

İnsanların kendilerini motive olmuş veya angaje olmuş hissetmelerini sağlayamazsınız. Yapabileceğiniz tek şey doğru koşulları oluşturmaktır.

Agile People Leadership Workshop’ta geleceğe hazır ve insanların bağlanabileceği güçlü bir amaca dayalı bir organizasyonun nasıl oluşturulacağını inceleyeceksiniz. İnsanları neyin harekete geçirdiği ve duygusal zekaya sahip liderlerin kurumunuzda ne gibi farklar yaratabileceği konusunda içgörüler kazanacaksınız. Harika insanların nasıl işe alınacağına ve geleceğe dönük ödüllendirme sistemleriyle en iyi yeteneklerin nasıl elde tutulacağına ilişkin stratejileri tartışacaksınız.

Agile Change Leadership Workshop

Somut araçlar, uygulamalar ve en iyi stratejilerle kurumunuza ve ekibinize değişim sürecinde liderlik edin.

Sürekli değişimin ve teknolojik yeniliklerin yaşandığı, değişkenliğin ve tepki süresinin kuruluşlar için bir hayatta kalma faktörü haline geldiği bir dünyada, şirketler bu değişikliklere yanıt vermek için yeni uygulamalar ve modeller de dahil olmak üzere yeni yollar aramaktadır.

Agile Change Leadership Workshop, Management 3.0 Değişim Modelini derinlemesine tanıtmakta, bileşenlerini incelemekte ve dönüşümü sağlamak için bunları günlük işlerinizde nasıl kullanacağınız konusunda rehberlik etmektedir. Ayrıca, kuruluşlar için deney yapmanın ne anlama geldiğini, OKR’lerin kullanılmasının size nasıl yardımcı olabileceğini ve bunları en etkili yollarla nasıl uygulayacağınızı inceleyeceksiniz.

Agile Co-Creation Leadership Workshop

Başarılı ve sürdürülebilir bir kuruluş için inovasyonu ve sürekli iyileştirmeyi teşvik etmek üzere kuruluşunuzdaki birlikte oluşturma girişimlerine liderlik edin.

Kurumunuzda inovasyonu nasıl teşvik ediyorsunuz? Nerede olursanız olun, departmanlar arasındaki siloları yıkarak, çapraz fonksiyonlu ekipler halinde birlikte daha fazlasını başarmak için nasıl işbirliği yaparsınız?
Management 3.0 Foundation Workshop’unda öğrendiğiniz ilke ve uygulamaların devamı niteliğindeki Agile Co-Creation Leadership Workshop’unda, çevik çalışmanın ne anlama geldiğini öğreneceksiniz. Dahası, çevik çalışmayı çevik olmaktan ayıran nedir?

Liderlik potansiyelinizi ortaya çıkarmaya ve işbirliğinin geliştiği, inovasyonun büyüdüğü ve kuruluşunuzun yeni zirvelere ulaştığı bir çalışma ortamı yaratmaya hazır olun.

Pandemi sonrası işbirliği için gerekenler hakkında bilgi sahibi olarak ayrılacaksınız. Karma kurulumlarda her yerden çalışan hibrit ekipler hakkında bilgi edinin. Ve doğru tasarlandığında bunun nasıl avantajınıza olabileceğini öğrenin. Management 3.0 inovasyon yönergeleri ve fark yaratan daha iyi toplantıların nasıl yapılandırılacağı ile tanışacaksınız.